06 mars 2007

randomness

*för tillfället spelas ingenting

Har suttit inkapslad hemma med mina skoluppgifter i några dar(visst låter det duktigt och ambitiöst?). Skrev en lista på all skit som borde göras och några punkter har jag faktiskt strukit också. Drömde om switchkonfigurationer igår morse och efter det känner jag mig faktiskt lite mindre vilsen.

Köpte fyra bas-t-shirts på Lindex igår också. Det behövdes verkligen.

En sak retar mig lite: alla erbjudanden man får via mail från csn. Det är ju bara skit! Antingen 50 öre rabatt på en iPod eller MacBook(visst jag älskar Apple men ska man verkligen förleda studenter att lägga sina fattiga slantar på såna dyra saker?) eller sånt jag fick idag-3 nr av Damernas Värld plus hårvårdsprodukter och läppglans?

Va fan?

Ge mig 10% på allt på Willys eller ICA, DET vore en rabatt värd namnet.

Nå, för att sluta på ett lite positivare sätt-här är en låt jag fastnat för under Naruto-filler-plöjet:

Inga kommentarer: