23 april 2012

Beslut, beslut...

jag lyssnar på...Eikyuu no Nagisa ~a dream in beach~ (Umi Monogatari Theme) - Shinrabanshou med Muramatsu Ken från just soundtracket till Umi Monogatari. Titeln betyder ordagrant Sea Story.


Det händer ju inte så mycket på den här bloggen men jag tänkte ändå att en bild om dagen eller iallafall några dagar i veckan ska jag väl orka klämma ur mig?





Här ett avsiktligt halvskarpt foto på tygproverna jag fått låna hem. Vill ha ny vårgardin i vardagsrummet och tänkte köra på detta linnetyg, Mairos Havstulpan. Nu ser det dock ut att bli så att jag väljer en färgställning som inte syns i bild, det beige. Oh well. You get the picture.


Den som känner för det och har intresset kan ju titta in på min nagelblogg, Lacquer Otaku eller stället där jag provar te och skriver om det, en ful-te och en internet, tack.




Inga kommentarer: