02 september 2006

pressure drop #2*

nu spelas: Nujabes~Music is mine(Modal Soul)

I tre dagar var jag nästan ensam på mitt sommarjobb för att sköta supporten medan ordinarie hade konferens. Det var väldigt stressigt på så vis att jag oroade mig mycket för att göra allt rätt och hoppas att det inte skulle komma några större katastrofer. Medan jag strosade lite i Västermalmsgallerian på väg hem i går kunde jag känna hur benen skakade och jag hade en allmän känsla som påminde om ett blodsockerfall. Då, när allt var över alltså. När det släppte.

Skamligt nog har jag shoppat varje dag av de där tre :S

Onsdag-klippning samt uthämtning av Fruits Basket-box på webhallen. Vill man kolla in Furuba kan du göra det här. Observera att det kan krävas att du reggar dig. Small price to pay dock, tycker jag, som blev hooked efter ett halvt avsnitt. :)

Torsdag-klev av i Sollentuna och tittade lite i centrum där, fann en tröja på Lindex jag jagat ett tag men liksom lyckats missa rätt storlek hela tiden, en ganska lång blårandig tshirt/klänningsaktig sak med band i sidan. Blev så glad att jag drämde till på ett snyggt svart chunky halsband jag snelat på ett tag också.

Fredag-toksnygg lampa i vitt tyg och svart metallnät i kinesisk stil som nu pryder hallen samt ett till halsband i blått för endast tio kronor. Plus ny rökelse från Granit som luktar fantastiskt(I'm a sucker för rökelse) och som nu slog mig ser ut som Pocky O_o


*har jag inte redan en post med den här titeln? ^^

1 kommentar:

Mikusagi sa...

Undvik att äta rökelsen.