20 maj 2007

Azusa will help =O

nu spelas: här är tyst, men har ED-temat till Asatte no Houkou i huvudet. Kan höras här. Passa gärna på att kolla in den underbart akvarell-iga stilen.


Nå. Detta skulle handla om Azusa, Otetsudai Shimasu! som jag faktiskt inte vet mer om än vad som står hos A.N.N., men med den plot-summeringen kan man ju inte gärna annat än titta? :D

Meido robots som ska spela baseball? Av bilden att döma totalt clueless dessutom...

Meido robots med hemligheter i det förflutna? Ännu bättre. Lysande.

(jag har två böjelser vad det gäller anime[om vi inte räknar Tomokazu Seki och slapphögskaraktärer som Fruits Baskets Shigure eller Fai D Flowright från Tsubasa ;)]-meganekko och meido*) Meido robots=ännnu bättre.
Yuzuki är min favorit i Chobits vid sidan om Chii och Minoru. ToHeart:s Multi-ja, jag finner inte ord. Checka min bild t h istället.^^

Hursomhelst. Återkommer när jag sett den här OVAn/filmen eller vad det nu är. Ingen info på sidan jag fann den på *host* annat än att den fått nåt pris. Which may or may mot be the case.


*=vilket förstås är låneordet maid. Som i hushållerska/tjänstefolk. Coola kläder ivf.

Inga kommentarer: