30 januari 2009

tusen nålar*

nu spelas: hm, får välja nåt, Gravitation-soundtracket tog just slut** :O


Impulsköp:

En sån här efter en helsidesannons i nån tidning. Bara sådär.

Kan rapportera att det är jätteskönt, faktiskt. Har aldrig gjort ont. Första gången stod det att man kunde lägga ett tunt tyg emellan mattan och huden så jag tog en gammal tischa och la mig ner. Och satte mig upp igen för att jag knappt kunde känna "spikarna". Av med tröjan och sen blev det bättre.

Inte ont alltså, däremot blev det nästan galet varmt. Kändes som om det rann vatten direkt ur vattenkokaren längs ryggraden.

Har använt mattan varje dag sen jag köpte den, legat men även stått på den, bra om fötterna är kalla. Fast då får det vara strumpor emellan! =O



*eller "Men kliv ner från spiken då, Trazan"

** vilket blev Ever After ~Music from "TSUKIHIME" ~Reproduction~

1 kommentar:

Annika sa...

Hm. Jag har varit på väg att handla en sådan innan och nu blev jag ju genast sugen igen. Första-hands-användarinfo är alltid trevligt. Tror minsann det får bli en sväng bortom hälsokostaffären efter simhallen idag.