04 mars 2009

iMac-ulate

nu spelas: Tane wo maku hibi~ Atari Kousuke(Bleach ED 13, video kan ses här.


Ny dator i lördags!

Min externa hårddisk dog för en tid sedan och det blev liksom lite handikappat utan den, plus att min gamla dator är från augusti 2003(köpt den 26-det var en stor dag ^^ )så jag resonerade som så att köper jag en ny dator i st f disk får jag mer diskutrymme än jag hade på gamla burken PLUS den döda disken på köpet, inte bara en burk som inte storknar av dn.se.

Förr tog det två timmar att flytta 4 gig mellan USB-minnet och datorn. Nu tog det två minuter.

Av rubriken kanske en eller annan slutit sig till att det blev en iMac. Igen. En gång mac osv.

Mycket trevligt köp i vilket fall som helst. De nya tangentborden är vådligt smidiga och lättskrivna. :)

Inga kommentarer: