18 februari 2006

=_=

nu spelas: Edge~Onitsuka Chihiro(Singles 2000-2003)

Det här har lätt varit den tröttaste veckan på väldigt länge.

Första veckan på LIA-praktiken var jag inte speciellt trött alls, det var inte jobbigt att gå upp på morgonen och jag tyckte jag hade energi på dagarna. Men nu.
Släpar mig upp, halvsover på eftermiddagarna, sover på tåget hem och lägger mig dödstrött mellan 22 och 23. O_o
Misstänker infektion.

Tycker fortfarande det är roligt att gå och simma. Det känns förhållandevis o-jobbigt trots att jag ibland flåsar som ett ånglok(svårt att få luft när vattnet pressar på) och de 40 längderna tråkar faktiskt inte ut mig så som jag oroade mig för.

Däremot är det segt med äldre småfeta gubbar som tror att den som simmar fortast(och trots det inte håller sig till snabbsimsbanan) och plaskar mest, frustar mest och gör mest svallvågor vinner. Klorerat vatten i näsan är inte skönt.

Skönast är bastun!

På tisdag skall jag få följa med ut till kund och installera ett kontokortssystem, det kommer bli kul.

Inga kommentarer: