19 september 2005

ACO pt 3

Efter att ha testat Matifying Day Lotion och Moisture Boost i några dagar kan jag konstatera att båda produkterna är väldigt sköna att använda. Moisture Boost gör precis vad den ska och kladdar mycket lite dessutom.
Matifying... är förvånande nog nåt som på det hela taget funkar. Hade på den efter helgens peeling/ansiktsbehandling, något som annars brukar få min hy att bli fetare än vanligt men det syntes nästan ingenting. Trevligt.
Däremot idag, när jag haft smink ovanpå en dag och varit i skolan(vet inte om luften i datasalarna är tiptop för hud då man p g a datorerna har forcerad ventilation) ser jag lite blank ut på näsan. Inget som väcker skräck och förstämning dock.

Litet minus i kanten för konsistensen, det är lite svårjobbat att sprida krämen i ansiktet, känner mig lite rädd att dra och tänja i tunn hud.

Man kanske skulle våga sig på ett köp ändå, när studiebidraget kommer.

Inga kommentarer: