12 augusti 2007

Kotoko!

nu spelas: Zero no Kotae~Uverworld[Bugright)


Till min oerhörda glädje så hittade jag Kotokos första riktiga album Hane hos Megastores postorder till det facila priset 125 kronor häromdagen. Gissa om jag la in en order!

Hon är en av mina idoler(if you're still allowed to have those at 36). :) Så nu ska jag göra vårt förhållande legitimt(mitt och Hanes)...

Riktigt, riktigt bra skiva imho. Dessutom påminner den mig om mina happy days på polisen i Uppsala(som jag innerligt hoppas kommer tillbaka igen. Mer om det senare).
Här är titellåten satt till bilder från(mycket passande; Hane=fjäder/fjädrar)Air.

(ja, trist att de klipper låten men alternativet var 8 minuters liveversion från hennes turne och det är kanske bara kul för oss närmast sörjande...även om hon såg bra cool ut i vitt hår och lackshorts ;)

Inga kommentarer: