05 augusti 2007

*surpost*

nu spelas: Another Chance~Roger Sanchez

Har länge tänkt att jag ska gå ur kattföreningen för det är mycket snack å lite verkstad och jag känner mig pushad att göra saker jag inte vill, plus att det är allmänt dålig stämning(känslomässig utpressning =_=) och stjäl tid från min värdefulla ledighet. Mest för det sistnämnda.

Så idag skulle vi ha möte, jag var även ombedd att maila medlemmar för att tala om när och var. Så efter att ha åkt/gått i 45 minuter så är det inte en käft där?

Tack för kaffet. Jag är inte imponerad.

Två timmmar till nästa buss då det är söndag och sommar och landsbygd. Humöret på topp.

Jävla tur att min bästis föräldrar kom åkande för att gå på kafeet i närheten, snacka om inte slump.

Jag kommmer gå ur föreningen asap. Bu!

Inga kommentarer: