22 december 2005

worn away*

Slut. Helslut.

Hjälpte pappa handla det sista inför julen på stormarknaden i förmiddags. Ganska trevligt, han ville t o m ta en sväng extra runt butikerna vilket hör till ovanligheterna.
Sen var planen att kasta mig på ett tåg in till stan för att hitta en present till den kompis från out-of-town som jag skulle möta sen o byta julklapp med.
Inte lust.
Trött, kände mig liksom nervös redan innan. Trodde jag skulle tycka det var kul att träffas men nej. Allt var fel. Ingen klapp hittad heller men jag kände mig tvungen att finna nåt så efter fikan sprang jag runt och jagade. Och kände mig ond för att det jag mottagit inte kändes helt 100 och jag bytte till en annan färg.
Känner mig skitrutten faktiskt. För att jag inte sa hur det var där och då. Och för att jag känner att jag inte vill ses mer, så här IRL. Det drar ner mig.

*=syftar på titeln på en rätt soft och trevlig låt med McAlmont

Inga kommentarer: