02 november 2008

hall-grubbel

nu spelas: Atama ga moya moya~Masanori Takumi(Suzuka OST Music Field 1)

(musiken till Suzuka är verkligen bra, jag gillade serien även om den fick ljumma recensioner här å där)

Jag har en hall.

Det har väl i och för sig de flesta som är som jag, inget mysterium.

Dock fundundererar jag så på vad jag ska ta mig till med den så det blir lite mer personligt. Har tetat dit en taklampa, en hatthylla och den finfina Howdy-spegeln i vitt samt målat väggarna i my favourite shade of grey-Flüggers 5372.

Sen då?

Det finns en väggbit på kanske 80 cm snett mittemot ytterdörren, där skulle jag vilja ha nån form av konst.
Men vad??

Gärna rött!

Förslag?


Väntar f ö på tapetproverna jag beställde från Måleributiken i Alvik den 7 september i akt och mening att kunna ha dem på väggen som alternativ konst...se nedan.



kanske som tavlor eller fästa på ramar som de är.
Eller kanske nåt helt annat. Hanna Werning-kollektionerna har några snygga också.

1 kommentar:

Anonym sa...

På sista bilden är motivet finfint!