09 november 2008

i stället för tomtar

nu spelas: Virgin's High!~MELL(Sky Girls OST 1)

Ok, jag hatar tomtar. Always have, always will. Ger ingen julstämning alls, mest bara ångest.

Dock dog jag nästan av gulle-chock när nedanstående små gubbar kom upp för förbokning hos HobbyLink Japan för ett gäng månader sen. Så, trots att det är en principsak att vägra ens titta på julprylar innan, say, första december så var jag tvungen att lägga in en order. Delvis också för att försäkra mig om att FÅ grejerna ö h t.

fr v Asuka, Rei, Misato och Hikari från EVA!

(passande nog håller Misato i en flaska...nånting)

De lär göra sig som en Schweppes i öknen på mitt DVD-skåp i jul, känner redan nu att det kommer kännas svårt att stoppa tillbaks dem i kartongerna och sen VÄNTA FLERA VECKOR innan de får komma fram igen...

:'(

Inga kommentarer: