09 maj 2006

det är ju nästan sommar..

nu spelas: I'd love you to touch me(last summer version)~Masami Okui

Jaha, och där satt jag och stressade upp mig för att tåget kröp fram och jag skulle missa min handledartid idag. Kom fram, fick smita in ändå, pratade i fem minuter tops och sen skulle läraren bränna iväg på inskolning för sitt barn.
O_o
Nåväl, fick skjuts halvvägs in till stan. Lallade runt lite på Söder, sms-ade en kompis och krävde fika. Fick fika men fick även vänta ett bra tag på detta, så jag slog några flugor med samma spatel och gick till Södertappen och anmälde mig som blodgivare. Nu kommer jag äntligen snart få veta min blodgrupp, hehe.

Blodtrycket låg på 125/80 och det var tydligen bra enligt sköterskan. Nappade åt mig en Smakis(med sötningsmedel, eww) och ett äpple på väg därifrån, annars hade jag aldrig klarat mig fram till fikan.

Vi gick till Lasse i parken där jag faktiskt aldrig varit förr, och satt i flera timmar i halvskuggan under träden. Sen en promenad på Långholmen så nu har jag blivit lite väl solbelyst. Inte så jag bränt mig men jag är sådär lite...seg som man kan bli.

Inga kommentarer: