07 maj 2006

skofundering

nu spelas: Start Line~COACH(Suzuka OST)

Har funderat på en sorts skor jag skulle vilja ha, men jag vet inte ens ifall de finns. Det ska vara sandaler i lack eller blank plast(vet inte vilket jag gillar bäst, lack är ju lack men plast är kanske mera passande), i en modell som en korsning av något en japansk skolflicka kanske har och nånting Dawn Weiner i Welcome to the Dollhouse skulle tycka var chict alternativt bli tvingad att bära.

Iallafall är det så jag föreställer mig dem. Har försökt googla men bara funnit dojor som kanke är i rätt material men fel modell eller vice versa.

Idag såg jag dock barnskor på badhuset vilka jag snabbt plåtade:


Bortser man från de läbbiga paljetterna som är helt fel för mina syften så. Jag tänker mig nån sorts geeky klumpiga skor som man sen har vita knästrumpor i, kanske med hålmönster..fel men ändå rätt på nåt vis.
Finns dom?

Inga kommentarer: