05 maj 2006

glädjefnatt

nu spelas: The glamour of the days~Kanon Game OST

Här sitter jag och researchar ett litet arbete om programmet netcat. Tänker inte tråka ut eventuella läsare med mer ingående beskrivningar av denna lilla applikation utan berätta att jag igår fick ett mail från min handledare på praktikplatsen jag var på i februari-mars.
"Hej! Vill du sommarjobba hos oss, vi behöver dig!"

Kan man annat än börja hoppa upp och ner och tjoa?
(well, jag hade lektion så jag nöjde mig med två armar i luften och ett "yes!", men i princip så...)

Kände mig upprymd resten av dagen, gick till Webhallen och hämtade ut filmen jag beställde:

Read Or Die OVA, kan läsas om här.
Dessutom smet jag in på Wedins och köpte två par örhängen, gröna strasspluppar eller vad man ska kalla det, plus stjärnor, lite hängande. (vita)

Inga kommentarer: