30 juni 2006

den mörka sidan(well...)

nu spelas: Natsu Machi~Round table feat Nino(dom med Chobits' Let Me Be With You ni vet *1 person räcker upp handen*)

Här har man i alla år av egentligen ingen anledning alls känt misstänksamhet mot fenomenet Bregott och envist hållit sig till Lätta, senare Carlshamns margarin, sen bl a Becel...

Och så visar det sig att enligt senaste rön att Bregott är bland det bästa man kan ha på mackan. O_o

Ok, bort med alla skumma lättmargariner. Köpte en ask Bregott Mellan ffg i veckan. Gott är det ju, att dra bitar av Moraknäcke rätt i. Men det känns fortfarande ovant. Bregott! I min kyl!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooh... men det är ju sååå gott! Själv är jag junkie på Extrasaltat Bregott, men nu har jag gått över till Milda, som också har en extrasaltad version men med marginellt mindre fett...

Daniel sa...

Mer mat, mindre emulgeringsmedel. Formeln är enkel. :)

sparris sa...

Skulle du äta kokosfett direkt ur burken då? ;)

Daniel sa...

Sa jag att jag äter bregott direkt ur asken? ;)

sparris sa...

Nej. Men kokosfett är ju the shit så..