27 juni 2006

frestelser etc...

nu spelas: Picasso no kyuujitsu~Rythem(Mugen Factory)

Stack in till stan en sväng på morgonen för att bli klippt(sparris-nu korthårigare än någonsin ^^) och trodde i min enfald att det dåliga vädret skulle göra en liten shoppingtur trivsamt fri från medshoppare. Jag hade fel. =_=

Ville åtminstone kolla igen på sandalerna, bolerokoftan o kjolen jag spanade på i torsdags. Nån som tror jag kunde stå emot?
Till min stora förnöjelse var iaf sandalerna nu till halva priset nu. Är nöjd md mina övriga inköp också. Det fanns en hemskt fin "guld"ring på TopShop också, väldigt tjock och liksom matt men alla exemplaren i butiken såg så skavda ut, så jag hoppade det. Synd!

Grunnar lite på vad för nagellack som skulle göra sig till guldskor... Vi har ju Mavalas guldlack men det känns inte riktigt hundra. Lite för matchat, liksom. Förslag, anyone?

Inga kommentarer: