12 juni 2006

sunglasses, oh oh, to hide behind

nu spelas: India Pindia~Tœyen(tack Pärlan för det tipset) Bloggen hans är nog rätt avliden dock...

Läste hos Fashionista att mrs Beckham tagit sextio par solglajjer med sig till VM. Och jag som hade lite dåligt samvete för att jag köpte ett nytt par i lördags fast jag redan har...så nu har jag tre par :S

tyckte hursomhelst att jag skulle vilja ha ett par som inte var antingen orange(förmodligen überute men DAMN vad trevligt allt ser ut genom dem. Kan beskådas upp t h på min grymma byline ^^)
eller gröna. Ingen älskar grönt som jag men det är ju ett faktum att det kanske inte funkar till precis allt. Så, för att vara praktisk och konsekvent drämmer jag till på ännu ett par cheapo från H&M, röda. RÖDA. Suck.

Till mitt försvar vill jag dock säga att a) de var skitbilliga och b) de är inte fullt så röda framifrån, det är mest skalmarna.

Glömde visst slå på snyggfiltret i kameran. Fräsisch.

Inga kommentarer: