09 juli 2006

helgkoma

Nu spelas: Slow step~Healing Leaf*(Slow Step~Hajimete no ren'ai OST)

Både igår och idag har jag drabbats av nån sorts attack-trötthet a la lägger-jag-mig-ner-nu-så-somnar-jag-på-fläcken-slaget.

Igår efter att ha fikat på Blåbär som har i mitt tycke bästa salladerna i stan och suttit på deras uteservering och myst...herregud så underbart när temperaturen föll lite. På promenadvägen till Karlbergs station var det till slut at jag bara släpade mig fram och sov sedan på bänken i väntan på tåget. Idag trillade jag ihop på soffan hos S efter en sen lunch bestående av ciabatta, te samt såna där inlagda saker i lösvikt från Riddersheim; oliver, vitlöksklyftor och sådant. Vi låg f ö båda två och toksomnade bara sådär *kaplaff*

Känner mig fortfarande lite svag och konstig, som om man fått insulindump eller nåt.


*= Healing Leaf är f ö Kawada Mami och Shimamiya Eikos lilla grupp, vet inte om det är ett projekt inom I've Sound eller ej men attans vad bra. Fastnade totalt för deras Ame ni utau tanshikyoku häromförut.

Inga kommentarer: