15 juli 2006

inte den fredagskväll jag tänkt mig...

nu spelas: Hachigatsu no serenade~Suga Shikao

Gårdagen var lite halvbra sådär. Den allmänna stressen på jobbet plus ännu en dag jag inte orkade/hann äta innan jag åkte dit gjorde att jag vid eftermiddagsfikat kände att ett "anfall" var på väg. :|

Ett anfall för mig är ett utbrott av något(magkatarr? IBS?) som svider och gör ont i magen och kan vara allt från ett par timmar till en halv- eller heldag. Riktigt, riktigt ont, där revbenen tar slut och några fingrar under naveln. Förr om åren kräktes jag ofta, men det tycks ha lugnat sig lite med det. Så det blev ingen simning av, inget mysande med S. La mig så fort jag kom hem och sent igår kväll petade jag i mig några knäckemackor med te samt kollade 14 episoder* Tweeny Witches/Mahou shoujotai Arusu på youtube.

Ytterligare åtta imorse, för jag trodde jag lyckats med projekt sovmorgon och dragit mig klart. Då var klockan sju. =_=
Klent utbud med bilder från den serien, så här en video med Suga Shikao istället.

Manatsu no yoru no yume/Midsummer night's dream





*innan nån får slag kanske jag ska tillägga att en episod varar nio minuter, så det var inget supermegamaraton.

Inga kommentarer: