22 juli 2006

ho bloody hum

nu spelas: Radiance~Kawada Mami(Seed)

Jaha. Här sitter man, uttråkad, frusen och shoppingsugen efter en katastrofal natt med megaångest över en potentiell blunder jag gjorde på jobbet i veckan. Fan.

Skickade iväg två datorer till kund med fel version av programvara på. Och sen får jag mail om att skicka dem till "HK" istället. Helvete. Varför gör jag sånt här? Varför läser jag inte bara instruktionerna jag får ORDENTLIGT?

Kommer de sparka mig, döda mig och sen dra in lönen?

Varför är jag så väck i roten ibland?



Nå. Började kika på Read Or Die i förrgår men sparade sista avsnittet till igår kväll. Bra, men inte megabra. Varför bara tre avsnitt? Varför är Yomiko så ditzy? Det passar liksom inte ihop med de förmågor hon har.

warning! warning! incoming fan service!

Inga kommentarer: