19 oktober 2008

jag är ett neutrum?

nu spelas: GRAIN(OP till animen Monster)

Sak jag funderat på och tog upp med mina kompisar/vänner/polare(absolut aldrig "väninnor", det ordet får mig att vilja sparka och skrika för det känns som det landat en halvmosad spindel på mig) i torsdags på cafe David Bagare:

Eftr att ha läst en intervju i Metro med Ann Söderlund* med anledning av hennes teveprogram "Världens härligaste män" och där fastnat för detta-

(ur intervjun)

"Tar killar verkligen så stor plats på tjejmiddagar?
– Ja, hela tiden. Jag brukar tänka på att nästa gång ska tala om något annat
i stället. Men vad ska vi då prata om? Egentligen är det väldigt barnsligt. Vi är inte 13 längre, men ändå pratar vi om killar på ett collegeaktigt sätt."

Måste erkänna att jag är lite brydd. Gör kvinnor sådär?

Iofs har jag hört att de har tjejmiddagar, men nån sån har jag, 37, aldrig varit på.

Hursomhelst tog jag upp det hela med de 3 närvarande polarna och ingen av dem körde sånt snack.

En av dem uttryckte tydligt förakt t o m.

Varken relationsältande eller hunk-drägglande. Är jag onormal är jag det iaf i en trygg grupp av freaks. ^^


Och apropå freaks-here's Grain in all its glory.


*=Ann Söderlund själv har jag inget emot, vet inget om henne. Hon ser iaf cool och personlig ut.

Inga kommentarer: