04 oktober 2008

what, another list? javisst!

nu spelas: radiance~Kawada Mami a k a 'mini-KOTOKO'

Jag är så fruktansvärt tröttsam att jag tar och kör en lista också, till råga på allt recyclad från tidigare inlägg...

nöjd med: dagen idag, hittills. Knappt gjort ett handtag... ;)

i: sovrummet

skor: mina enda oslängda riktiga tofflor, så nära vanliga skor att jag ett flertal gånger bränt iväg ut genom dörren på mornarna utan att ha bytt dem

dricker: inget just nu, gjorde en panna Assam runt fyrarycket

borde: bestämma vad för mumsigt jag ska takeaway:a från det lokala kinahaket att äta till kvällens påhitt framför teven

äter: gärna min senaste böjelse macadamia-nötter

kläder: mina pensionsfärdiga mysbrallor, skitiga strumpor, min osannolikt sköna och lika osannolikt sunkiga stickade tröja köpt 1993 and nicknamed Det Stora Grå

läser
: gamla inlägg här på bloggen(don't ask....)

gör gott
: att jag har en sån perfekt slackardag idag

i kylskåpet: nässelte, mjölk, grapefruktjos, ost(alltid), möglig bulgur :S, vattenmelon....eeeh... Däremot saknas kimchi och det börjar kännas jävligt jobbigt.

sover
: Förmodligen för lite, toeing the line most of the time.

har: ett ex av Super Monkey Ball finally så jag kan köra apbiljard igen <3

senaste inköp: Bortsett från maten idag en annan grå stickad tröja från Lindex jag drämde till på igår.

funderar på: hi-mi-tsu!

längtar
: jul, och den ledighet jag förhoppningsvis får då. Och onsdag då brorsan bjuppar familjen på italiensk restaurang.

Inga kommentarer: