30 oktober 2008

och apropå nedanstående inlägg

Har tänkt dela med mig lite av ett avslöjande jag fick dumpat på mig under semestern.

En f d chef-den som blåste mig på mitt förrförra jobb på ett högst dubiöst sätt-mördade tydligen sin fru tidigare i år. Sa väl inget speciellt till den f d kollega som berättade för mig men jag sprang genast hem och tokgooglade och jovisst, så var det ju.

Jag var i lätt chock i två dagar.

Ibland har jag undrat vad det blev av honom efter att jag kom bort från det jobbet. Nu vet jag.


Dessutom drömde jag ett tag efteråt att jag skulle försvara en kvinna som han tänkt ge sig på och såg en kniv på marken, gick emellan och tänkte "det är väl bäst jag slashar loss ordentligt-to incapacitate him" för så fick vi ju lära oss på Krav Maga:n.

Så då gjorde jag det.

Hade dessutom en enorm känsla av "Yeah!" långt efter att jag vaknade ur den drömmen. Antar att nånting föll på plats i det undermedvetna där.

Inga kommentarer: