04 juli 2005

close encounter of the odd kind

Jo. Stod bakom Christian Falk i kön på Cinnamon i lördags. Tänkte att jag ska inte titta eller nåt, för det gör man ju inte och kändisar ska ha sin egen sfär de med etc etc. Kunde inte undgå att höra vad som sas till damen bakom disken ändå, de verkade känna varann lite.

Han hade nån form av fru och ett barn som kollade in mina skor(gröna flipflops av kinesiskt siden) med sig. Av nån anledning råkade vi börja prata iallafall, men jag undvek nogsamt att visa att jag visste vem han var. Ett kan jag säga ändå. Jag tyckte han var skuuum. :O


Cinnamon är ett riktigt schysst kafé, uteserveringen är lagom stor, det är bra läge att kolla på folk och de har bekväma stolar. Och så kan man få frukostmenyn fast klockan är fem på eftermiddagen. Müsliblandningen på yoghurten måste de ha lagat själva. Massor av linfrön(nyttigt) och lagom söt. Plus jordgubbar. Bara en femtilapp för en skål sånt, kaffe eller te, en macka och färskpressad apelsinjuice.

P köpte nån slags stor cookie jag fick smaka av, bra med mycket chokladbitar.

Inga kommentarer: