15 januari 2006

inte vad jag var ute efter, men lyckosamt ändå

Sprang på stan i fredags för att ev hitta något att ha på begravningen nästa tisdag.

Provade manchesterkostymen som Ida nämner, tycker den satt bra men lutar nog mer åt den chokladbruna varianten än den blå.
Det finns en fin kraglös skjorta på Vero Moda som skulle se fin ut med byxorna(dock inte på begravningen, kanske...men till vardags). Skulle kunna köpa en i varje färg O_o

Hursomhelst köpte jag självklart inte kostymen när jag hade chansen för jag tvekade över färgen. Däremot provade jag ett par jeans och en blå, blommig topp på Lindex och köpte båda. har inte riktigt kommit över detta faktum än, men jeansen satt jättebra och jag kände mig fin i toppen.

Jag, som alltid vägrat blommigt. Ytterst sällan velat bära blått.

Har börjat småsukta efter de gröna skorna med kilklack jag såg på Bianco också. Minns inte ifall de var överkomliga dock.

Inga kommentarer: