12 januari 2006

mera shoppat

nu spelas: Omoide dakede hatsura sugiru~Shibasaki Kou

Till festen i lördags bidde det slutligen en billig blus/tunika/nånting i svart från Vero Moda med knyt i ryggen och små små påsydda pärlor fram. Tyvärr också nåt tryckt i nacken men det verkar hyfsat lätt att bara skrapa bort så jag tog den ändå.
(herregud snart måste väl jag också lägga upp bilder O_o)
Dessutom ett par platta skor med slejf som jag köpte på Din Sko. Nån sorts blommor ovanpå. Också dessa svarta, i skinn. Lågbudget ftw!

bild från Din Sko
I måndags fick jag en stund över efter att ha hämtat en programmeringsbok jag fick låna av en vän inne i stan. Drällde runt lite på Indiska och en annan kompis vill fika, men måste fixa lite innan så jag fick roa mig en stund tills hon kom loss.

Så jag roade mig med att köpa en tekopp i vitt och blått och guld samt ett par finfina örhängen i brun/orange eller hur jag ska beskriva det. Trevligt!

Inga kommentarer: