10 november 2006

att bita det ben som föder en

nu spelas: Tomanai Ame(Unending rain[vild gissning]) från ToHeart2 Original Game Soundtrack

Kattungarna har nu lärt sig att hålla sig framme när det rasslas med torrfoderpåsar, var denna påse förvaras och vem man ska stryka sig mot för att visa vilken schysst och toppen kisse man är och således få del av detta torrfoder. Jonatan går dessutom ett steg längre:
Man slingrar sig och stryker och knorvar runt mattes ben som de andra, men igår kände jag också medan jag stod helt stilla av nån anledning på väg till köket och matskålarna någon som helt plötsligt bet mig en bit ovanför fotknölen. Inte hårt, mer
*gnag*
liksom. Ordet anklebiter fick en helt ny innebörd...

Några gånger när jag suttit här vid datorn(som jag har på ett köksbord med 4 tillhörande stolar i mitt enda rum) har han legat på stolen mittemot den jag sitter på och småkloat mig i knäna och till slut tuggat på knät!

Det är mycket svårt att inte skratta. ^^

Inga kommentarer: