23 oktober 2006

ノワール (2)

nu spelas: At Dusk~Yuki Kajiura(Noir OST 2)

Alltså.


Såg de två sista avsnitten av Noir igår kväll innan jag skulle sova.

Wtf?

Nu är jag ju visst vän av oväntade slut och att man inte får precis alla svar serverade som barnmatspuré men...


...det gnager. Det gnagde halva natten för jag grubblade på vad som menades med de allra sista sekunderna för jag ville ju inte att det skulle vara som jag först tolkade det. Försökte komma på en alternativ mening som jag kunde stå ut med.

***spoilervarning-följ inte länken om du tänker se serien***

edit: ändrat länken då sen förra, quite frankly, sög rätt hårt av okänd anledning...

sparris' grubblerier i saken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fanken, jag minns inte ens hur serien slutar, så jag vet inte om jag törs klicka. Jag vill, men det känns som om jag kommer förstöra det för mig själv om jag inte ser om serien först. O.o

sparris sa...

It is your duty to do so! Saiyu sen jikou yo!