20 oktober 2006

envishet lönar sig

nu spelas: Jiyuu no tori(bird of freedom) från outtake-albumet till Haibane Renmei; Puchi no ne*

Det tog några dar men efter idogt hökande över HMs sajt lyckades jag pricka in en kofta i typ beigemelange(snart är praktiken slut och det är back to svinkall school-våga cranka upp värmen ett par hack plz) samt ett par korta byxor i grått i min storlek. Slängde in lite för att fylla på förråden av mössor/strumpor och toppar också. Vecka 44 skall det dimpa ner. Kontoköp ftw!


Vad som definitivt inte är på konto T_T men som kommer ändå för att jag inte kan hålla fingrarna istyr hos webhallen är dels Onegai Teacher-boxen med OST medstoppat~yay~ samt första delen av Onegai Twins med OST + samlarbox. Arjunadito då den billiga utgåva jag köpte för ett tag sen var otittbar p g a felpress. Hann se ganska många episoder innan den gav sig tillkänna så jag rekommenderar helhjärtat serien, om än inte Bandais snålutgåvor. :S

Och igår bokade jag Gravitation... Shuichi är världens bästa karaktär i vissa lägen :)

Gravitation rekommenderar jag kanske än mer än Arjuna. Inte bara för att det är en finfin yaoi/BL-historia, den har även Kazuhiko Inoue(Kakashis seijyuu) som Yuki Eiri, Shuichis flamma. Det samt Shuichis totala brist på känslomässig förställning är två starka argument för att se.
Nu måste jag tillbaks till jobbet!

*bränna ut genom dörren med oanad fart*

Inga kommentarer: