18 oktober 2006

ughuu... ;)

nu spelas: Nen nen sai sai~Hitoto Yo(Hanamizuki single, Aishiteruze baby! ED)

Ytligheter-Eleonore jagar duffel och jag håller med om att det är nästan det snyggaste man kan ha på sig vintertid. :) Hade en grå(well, har den fortfarande kvar) för några år sen med en fullständigt enorm luva men tyvärr var den liksom "v-ringad" och hur man än pillrade med halsdukar mm så kom det alltid in kalluft vid halsen. :S

Personligen tycker jag såklart Tsukimiya Ayu har finaste duffeln:


VARFÖR fanns inga vingar på ryggsäckarna när jag var liten?

2 kommentarer:

Annika sa...

Man får ha ryggsäckar med vingar fast man är stor!

Själv har jag ögonen spetsade på änglavingar, du vet sådana där riktiga med vita fjädrar. Sådana vill jag ha.

sparris sa...

Ja ååh såna är så fina!

Men var såg jag svarta sådana nyligen? Hmm...