31 oktober 2006

gudars skymning

nu spelas: Självklart fick jag Himitsu Dolls på hjärnan till slut, så det är den som strömmar mot mig just nu...

Idag vaknade jag kl 04 antingen av ösregnet eller det faktum att 4 katter låg och värmde sängen till oanad nivå. Eller möjligen båda.

Sen sov jag fyra timmar och nu har jag snuva. Surt. Har mått otroligt dåligt fysiskt den här hösten.

Orkade faktiskt pallra mig ner till centrum igår och hämta mina H&M-kläder. Allt passade, jätteskönt att slippa byta och trassla. Satt med mössan på halva kvällen sen. ^^

Det är så mörkt och molnigt och regnigt att jag har flera lampor tända fast klockan är halv tio på morgonen. Kommer bli kul att gå upp kl 06 torsdag o fredag m a o.

Javisst, köpte ett knarkskåp på Ö&B också, efter tips från päronen. Har velat ha ett sånt plåt-medicinskåp sen jag såg dem på Åhléns förra året men liksom missat att köpa. Men mamma köpte minsann ett eget den osolidariska typen...

Tröstar mig med att jag fick det för 79 kr i st f 299. Ni vet ett sånt där med glasdörr med ett kors på. :)

Idag är det meningen att jag ska passa en grannes katt t o m fredag. *note to self*

...och så gled playlisten över i KOTOKOs Lupe och det är som jag för första gången hör hur bra den är, lustigt sånt där. Ibland blir man tagen på bar gärning av vissa låtar.

Inga kommentarer: