11 oktober 2006

saker som hänt

nu spelas: If~moshi mo negai kanau nara~CMJK remix-Shimokawa Mikuni(392-mikuni shimokawa BEST SELECTION)

* Jag testade mitt TSH igen, 3.08 mot 5.47 för tre månader sen. Inom det normalas gränser. Tänker be om ett nytt test om ett halvår igen om jag inte börjar bli trött å konstig innan dess.

* Jag har opererat bort ett skumt födelsemärke. Bortsett från sticken med bedövning har det inte gjort ont någon gång sen dess. Men huden var helt bortdomnad i över ett dygn.

* Jag fick äntligen in de tre kattungarna. Nu har jag fem katter O_o

* Jag gör LIA-praktik på kommunens IT-avdelning. 2 minuters gångväg dit, aahh...


Idag såg jag även klart Taiyou no Uta, en dramaserie som var rätt ok. Tachibana Asami var trots att det var en biroll bästa karaktären, det att hon inte blev en total häxa gjorde henne extra trovärdig.

Inga kommentarer: