11 oktober 2006

blah

nu spelas: fantasia-jmr~Shibasaki Kou

Eller, det är rätt segt att vara på gränsen till sjuk i nästan en månad. Bloggtorka ovanpå det.

Ända sen jag började på min praktikplats har jag haft på känn att det är nåt lurt, huvudvärk, spänningar i nacken och axlarna a la influensa, känslor av yrsel. Flera gånger har jag trott att nu, nu är det verkligen på G. Nu blir jag sjuk, men icke. Tills i lördags, då mådde jag apa. Illamående, rejäl värk i ryggen och neråt benen. Låg och tittade på Mord i sinnet och kunde knappt koncentrera mig för smärtor där revbenen delar sig. Fick ta tabletter, något jag inte gör i första taget. Isch.

Fortfarande hemma idag men tänker gå imorgon. På fredag kommer dessutom en lärare från skolan ut och tittar hur jag har det, då vill jag vara där.

Nåja, igår kom mina örhängen jag köpt på Tradera:

Och jag ska föreställa fotograf. Oh well.

Till sist vill jag dela med mig av en låt jag kom över *ähm* utan att veta vad det var. Svänger som tusan och vådligt fin video dessutom. Snuttarna i början o slutet visar att klippet här kommer från Minna no Uta. Enjoy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Najs! Lite Bo Kaspers -känsla nästan...
:-)