01 augusti 2005

bang on target som vanligt

nu spelas: Arittake no ai de~Gackt (från Love Letter)

Vad härligt, just som man fått lite intresse för mode igen efter att knappt ha brytt mig på vad som känns som åratal så deklarerar Ebba att "svart från topp till tå" är grejen i höst. Inte för att jag lägger så speciellt stor vikt vid sånt men tycker det är lite ironiskt just som jag lessnat på svart-för så har jag klätt mig i säkert femton år-och vill ha en massa färg...

Faktum att jag alltid burit på den här människan som vill ha röda byxor, gröna strumpor, randig tröja och blommigt hårband inom mig men hållit henne hårt i schack. Sen hände nåt för cirka ett år sen, köpte flera röda toppar och en väska i grönt och vitt som jag gillar jättemycket. Sen rullade det på, jag ser och vill ha gröna saker vart jag än går, har t o m börjat snegla åt rosa, en färg jag annars inte tagit i med tång på en lång stång. Även orange kan jag tänka mig att ha på mig.

Just nu har jag jeans och en vit tunika till mina Dockstatofflor med Norgemönster.


Gackt är för övrigt en av mina favoritartister från Japan. Adressen går till en fansida av vilka det finns en mängd, mest på grund av hans utseende misstänker jag. Dock finns det en mycket begåvad sångare och låtskrivare bakom fasaden. Tyvärr är ju den officiella sidan på japanska. :/

Inga kommentarer: