15 augusti 2005

Tagalog*

nu spelas: huvudmenyjoxet från PoP på tv:n i bakgrunden...

Britta tycker jag ska svara på lite frågs:

5 albums in your ipod

* LIA~Colors of Life
* Nujabes~Metaphorical Music (japansk hip hop-producent)
* AIR tv OST
* Bertine Zetlitz~Rollerskating
* JMX~ TLP (eller vad den nu heter) Inget album, bara någon som sitter och gör bland-playlists nånstans. Hip hop, mostly.

5 movies you've seen recently

* Kinsey ****
* The Aviator *** 1/2
* Ray ****
* Constantine ** 1/2
* Papillon ***

5 nice things that happened to you recently

* jag kom in på en utbildning jag sökt
* jag testade bubbelte i torsdags ^^
* jag har blivit bjuden på SingStar-kväll på söndag
* jag fick en ny vattenkokare helt gratis
* jag har haft en underbart slapp och mysig helg med mys, film och promenader

5 mp3s on your playlist

tror jag listar både de 5 senast och de 5 mest spelade...

senast:
* the lp track 3~large professor
* that ol dupree shit~blood of abraham
* survaval~masta ace
* luv is~the strange fruit project
* blvd connection~masta ace

oftast:
* Yume no tamago~Ichiko & Mayumi Hashimoto (RahXephon)
* Secure Place~Resident Evil 2 OST (PS2-liret)
* Sepia no Hi(off vocal)~Kaiya Naomi
* Illusion~Nobuo Uematsu (FFX OST)
* Harmonia~Rythem (Naruto)



Själv taggar jag:

Uglúk@Slakthuset
Danne@Mellan Raderna
Pärlan@Walk Straight Down the Middle
AlexSevilla@himself

och
Frida@fridas lilla blogg





*=Tagalog är ett språk som talas på Filippinerna. 8-)

2 kommentarer:

Daniel sa...

Va i helvete? Jag vet inte om jag har fem bloggar(e) att skicka det vidare till ens. :D

sparris sa...

^^
Choose some random people then...