27 augusti 2005

datorväska till slut

nu spelas: Still talking to you~Nujabes

Igår började vi skruva datorer i småbitar. Ska bli kul att se ifall vi får ihop dem i working order igen.

Dagen började med en timmes försovning...inget vidare. Hela dagen blev rubbad.

Enda andra tjejen vi har i klassen lade märke till mina Hello Kitty-örhängen och det visade sig att hon var galen i HK, så hon gav mig en penna med glitter på, mycket lägligt för min egen hade jag visst inte med mig.
Surfade lite trådlöst i klassrummet på lunchen också, trevligt.

Efter att vi slutade tog jag mig in till stan fast besluten att hitta en ryggsäck att bära laptopen i, att ha den i en väska på axeln var inte optimalt, varken för mig eller datorn. Bestämde mig för en hyfsad på Elgiganten och så visar det sig att lappen inte gick ner! *sur*

Det slutade med att jag högg en billig på Computer City. Den var rymlig iallafall.

Inga kommentarer: