10 augusti 2005

morgonmys

Ännu en dag i trivselns tecken. Inte.

Andra gången jag vaknar(kvart i tolv dessutom) och har drömt om spindlar. Spindlar som var mekaniska till en början, en grön som sprang i taket men de blev strax fler och äckligare. Var någonstans, kanske ett ICA trots att det mer såg ut som ett hem, för att köpa tågbiljett hem från Östersund. Vid ett tillfälle låg spindlarna i högar och bet mig i foten, det såg ut som en stor luddig tuss.

I samma dröm kom en vit kanariefågel in genom rutan när jag satt bak i en bil och tydde sig med stor frenesi till mig.

Vad betyder sånt här?

Varför kladdar spindlarna fast vid mig jämt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Great blog. I'll be back.
I have a bridal quiz site/blog. It has lots of unique bridal quiz.
Stop by and have a look :-)

sparris sa...

Spamrobotsvar? Den var ny. =_=

sparris sa...

Lucid dreaming kallas det.