14 augusti 2005

pixi-vill ha!

nu spelas: Dears(love letter version)~Gackt-som f ö har en singel ute: Todokanai ai to shitteita no ni osae kirezu ni aishitsuzuketa(nej be mig inte översätta! :O)

Läste intervjun med Pixi-människan på ABs sajt. Trevligt nog fanns där en länk till företagets egen sida. ^^
Mycket fina saker, självklart är det extremt svårt att veta hur färger mm är av en bild på min skärm, men det var några saker som jag inte skulle ha något emot:

Fairy Dust, £14. Bara namnet!

Lip Treat. Om de är tillräckligt sheer så. £ 12.

Sen fanns flera sjukt snygga gröna och neutrala ögonskuggor, Rio, Male, Cairo hette de. £ 12.

3 kommentarer:

Frida sa...

nej vilka fina färger =) *vill ha*

Anonym sa...

Läste att du gillar anime, förlåt en dum fråga, men är det detsamma som manga? Har inte lyckats få kläm på alla termer....är galen i manga, men kan tyvärr inte hitta några bra....kanske för att jag inte vet namnen :-)

sparris sa...

Anime är tv/film, manga är papperserien. =)


Jag ser mer anime än vad jag läser manga, men har du provat Chobits? Eller Naruto?