19 augusti 2005

dålig ursäkt för ett inlägg #3

Roliga frågor hos AlexSevilla:

Namn: Helen (med engelskt uttal, något som skapat oändliga problem på alla jobb/skolor)

Kallas: Hellenpellen, Sia, Beben

Piercings: Bara i öronen...leker ibland med tanken att fixa fler hål

Tatueringar: Nope

Längd: 166 cm.

Har du någon fobi: Spindlar... :O

Gillar du dina syskon: Storebror, ja, lillebror har jag kommit ifrån för vi ses så ytterligt sällan. :/
Måste du sy upp byxorna du köper: Oftast. Men jag gör det inte för jag kan inte sy.
Ser du på Robinson: Nej. Har aldrig följt nån dokusåpa.

Sjuk humor: That's what they tell me.

Gillar du bilar: Ja. När jag blir stor ska jag ha en ljusblå VW.

Vad anser du om skånska: Låter olika bra beroende på vilken del av Skåne som avses.

Har du en Lunarstorm: Nix pix.

Vad vill du bli när du blir stor: Har börjat misströsta om att någonsin nå dit.

Favorit-TV-program: Engelska kriminalserier, Discoverys Crime Night- och mumieprogram. Anime.
Gillar du dina grannar: Jag undviker dem och de undviker mig. Dessutom har en av dem stalkat mig.

Värsta känslan: Rädsla, ångest.

Människa som gör dig enbart glad: S the beloved.

Människa som gör dig enbart ledsen: En f d chef.

Senast köpta skiva: Tre st på cdon; Bertine Zetlitz, Roger Sanchez och Ian Pooley.

Senast lästa bok: Monica Alis Brick Lane.

Vem fick du senast ett blandband av: Måste varit min vän P men det var minst fem år sen.


Har du några fordon i din ägo: Kastade min cykel för ett par månader sedan så, nej.

Jag vill vara: Lycklig.

Bästa sport: Den jag slipper se på tv.

Hur ser folk dig: Rolig och lite udda, tror jag.

Vad vill du helst ha nu: En laptop så jag kan sköta skolan.

Är det många som läser din dagbok på internet: Några stycken. ^^

Föredrar kall eller varm O´boy: O'Boy är per definition otäckt.

Vad har du för intressen: j-pop, anime/manga, musik i allmänhet, tv-spel, böcker, arkeologi/paleontologi, antikens historia, mat, resor....SKOR!

Vilken var din först konsert: Kan ha varit Laserjesus på nåt hak på Drottninggatan en gång i den mörka forntiden(1989)

Är du pinsam på fyllan: I try not to be. Dricker dessutom rätt sparsamt.

Är du blyg: Innerst inne.

När kräktes du senast: I julas. Vinterkräksjukan.

Vad tycker du är äckligt: Det där man glömt i en plastburk längst in i kylen och hittar 5 veckor senare. Brukar lägga det i frysen för att sen kunna kasta luktfritt...

Tycker du det är jobbigt att ringa till någon: Det beror på vad jag vill dem.

Vad tycker du om sex före äktenskapet: Neutral i frågan.

Hur svarar du i telefonen: Med mitt efternamn.

Är du en bra flickvän/pojkvän: Ja.
Somnar du med Tv:n på: Nej, det måste vara helt tyst och mörkt för att jag ska kunna somna.

Är mustasch eller skägg snyggast: Skägg. Utan något alls är förstås bäst.

Har du långa naglar: Nej, det är inte tangentbordskompatibelt. Men jag brukar lacka dem.

Om du skaffar barn, vill du adoptera eller ha biologiska barn: Vill inte ha barn.

Brukar du bli våldsam när du blir förbannad: Nej. Men en gång lappade jag till ett ex i frustration när jag inte tyckte jag nådde fram.

Mössa eller öronmuffar: Bara det är stort och luddigt och värmer så.

När grät du senast: När jag kollade på CardCaptor Sakura i tisdags.

Inga kommentarer: